LinkedIn to obecnie najpopularniejszy biznesowy, społecznościowy, serwis na świecie. Szacuje się, że w 2018 roku korzysta z niego ponad 550 milionów osób, swoje profile ma 25 milionów firm a przeciętny użytkownik spędza na stronach portalu więcej niż 15 minut. Zgodzicie się, że to świetne statystyki?

Również w Polsce od wielu lat LinkedIn zdobywa coraz większą popularność. Przełomem był rok 2012, kiedy to w serwisie pojawił się polski interfejs użytkownika. Zmiana ta spowodowała, że lokalny konkurent w postaci portalu GoldenLine mógł powoli zacząć pakować walizki.

Czy moja firma potrzebuje LinkedIn?

To pytanie zadaje sobie coraz więcej osób.

W jaki sposób moja firma może zaistnieć na LinkedIn?

To zależy od tego jaki cel sobie postawimy.

Co ważniejsze: profil firmowy, personalny, reklama?

Reklama czy organiczne budowanie profilu firmowego? Obydwie formy są godne polecenia.